Dul komşumla sex Hikayemiz


Merhabalar ben Kayseri’den yazıyorum bu tür hikayeler ben oldukça etkilemiştir komşumla yaşadıklarımı anlatmak istiyorum size ben üniversite öğrencisiyim mühendislik fakültesinde ayrı zamanda kickbokscuyum etrafımda beğenilen tipim var bir akşam spordan eve dönerken apartmanda bir bayanla karşılaştım kendisi yeni taşınmış öğretmen ve dul 35 yaşında fazla güzel olmasa da harika bir fiziği var asansöre beraber bindik ve tanışmaya başladık ben söyledim o söyledi derken kısa bir tanışmış olduk. Bu bir kaç hafta böyle gitti en son tekrar karşılaşmamızda ben terreddüt içinde kendisini daha yakından tanımak istedim çünkü genç kızlar fazla ilgimi çekmezdi benim çok güzel olacakta anca öyle neyse beni evine davet etti.
Güzel giyinmeden sonra parfüm filan sıktım bilirsiniz işte klasik şeyler zile bastım kapıda beni karşılayan çok güzel kibar naif bir bayan vardı içeri davet etti girdim girer girmez parfümünün çok güzel koktuğunu söyledi teşekkür ettim salına geçtim kahveler geldi koyu ama kaliteli bir sohbetin ardından etkilendiğimi söyledim oda benden etkilenmiş tabi derken nasıl oldu anlamadım ama sevgili olduk ben kalkmak isteyince bu gece burada kal dedi bende kabul ettim çok sevindi ve sarıldı çok şaşırdım bu fiziği 168 66 34 ister istemez benim alet kalktı bunu fark edince yüzüme bakıp oda çok sevindi dedi ben utanmıştım dudaklarıma yapıştı karşılık verirdim. O an inanamazsınız belki bana o kadar romantik bir ortam oldu ki elimden tutup yatak odasına götürdü ve elleriyle beni soyup her tarafımı yalamaya başladı bende onu soydum çok temiz mis gibiydi 69 yaptık ikimizde çıldırmış gibi hızlı hareket ediyorduk bir anda beni sırt ustu yatırıp sikimin üzerine cıktı benimki de 20 cm var oldukça kalın geçte boşalma yaşarım. Sonunda gün banyo olsun mutfak olsun evin çeşitli yerlerinde seks yaptık onun tayini çıkmasıyla ilişkimiz bitti.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

7 yorum

Write yorum
7 Mart 2022 09:48 delete

BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL NOT:TEKİM 25 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER) SAYGILARIMLA OKAN BEN 5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

Reply
avatar
17 Mart 2022 11:54 delete

Mrhb ben turan kayseriden 175 boyundayim 35 yas 70 kilodayim karsi tarafi daima anlayan biriyimdir kendime her konuda her bakimdan oldukca guveniyorum oncelikle arkadasliktaki amac her ne olursa olsun yalansız dürüst samimi olsun hassasiyetlerinizi kesinlikle anlayan biriyimdir her turlu arkadasligada acik biriyim acik soxlu ne istedigini bilen ozgur kayseri nevsehir civari bir bayanla tanismak gorusmek isterim güven karşı taraf için her ne kadar onemliyse benim icinde bir o kadar önemlidir 05523367078

Reply
avatar
25 Nisan 2022 07:29 delete

Merhaba gizlilik içinde gorusebilecek bayan arkadaş arıyorum sadece bayanlar yanlız yasiyorum 05352325922

Reply
avatar
26 Nisan 2022 14:29 delete

Herkese selamlar ben masaj terapisti masör emir profilime hoş geldiniz.
İşinde tecrübeli profesyonel hizmet veren masaj terapistiyim.
Gerekli eğitimlerimi tamamladım ve sertifikalarım mevcutdur.
Bir çok masaj çeşitlerini uygulamaktayım.
Masaj için gerekli olan tüm donanımlara sahip olmamın yanı sıra kendine has teknikleri olan masörüm.
Uygulamalarımı özen ve titizlik ile yapıyorum.
Misafirlerimin rahat etmesi aldığı hizmet den memnun kalması benim için önemlidir.
Verimli ve keyifli geçecek bir masaj seansı almanızı sağlıyorum.
Bulunduğum yer Avrupa yakası, fakat arzu ederseniz adresinize gelerek masaj hizmetimi kendi yerinizde gerçekleştiriyorum

Kıssaca Ben emir yaş 38 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var ayrıca masaj eğitimi veriyorum

Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlıyım yaşadıgım orada kalır işim biter yaşadığımı unuturum telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı olup hayatında iz bırakan biriyim EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

Tel:0538-376-98-18 EMİR
ÖZELE AÇIK



Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

Waatsaap 0538-376-98-18

Telagram 0538-376-98-18

Signal 0538-376-98-18

emir_masor2023@hotmail.com

İnsagram masaj2486

ADRESİNİZDE HİZMET VERİLİR Seyhat sorunum yok

EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR

MUTLU SON : İKİ TARAFDA BİRBİRİNİ ARZULARSA OLUR PENİS 21 CM VE KALIN

Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
HOŞÇAKALIN

Reply
avatar
3 Mayıs 2022 17:00 delete

Antalya merkez..Mehmet..Yaşanların yaşandığı yerde kalması gerektiğine inanıyorum gizlilik ve güven temizlik ve hijyen kurallarına saygılıyım.yalatmak isteyen bayanlar 05359267645

Reply
avatar
4 Mayıs 2022 12:22 delete

Merhaba gizlilik içinde gorusebilecek türbanlı bayan arkadaş arıyorum sadece bayanlar yanlız yasiyorum 05352325922

Reply
avatar
27 Şubat 2023 12:30 delete

Şuan iyi vakit geçiriyor olmalısın,
sınırsız özgürce konuşmayı seviyorsan ara, özele açık 05456976300, sadece kadınlar, 19 cm kalın

Reply
avatar